segunda-feira, 10 de setembro de 2012

Back to work


A manta de crochet está a ser feita muuiittoooo d-e-v-a-g-a-r (acho que estou a sofrer de uma overdose de rosetas de crochet!), por isso tive de começar algo novo - é que eu não consigo estar parada muito tempo e os momentos em que estou de volta dos meus crafts são aqueles que mais prazer me dão. As cores não são novas e eu bem tento variar, mas o meu coração bate mais forte quando olho para elas e por mais que pegue noutras, as mãos vão sempre buscar as mesmas...
Ontem o dia esteve lindo - se não me engando deve ter sido o último do Verão! - os parque estavam cheios e foi com alguma dificuldade que encontrei lugar numa sombra em Green Park onde estive sentada a ler, tricotar e, simplesmente, a olhar quem passava.

My crochet blanket is growing at a very s-l-o-w pace (I'm suffering from a granny squares overdose!) so I had to start something new - I can't stop for long and it's when I'm crafting that I'm happier. The colour pallete is not new but my heart beats faster when I look at them and even if I try to choose something different my hands always reach for the same...
Sunday was gorgeous - if I'm not wrong it must have been the last day of Summer - the parks were crowded and it was difficult to find a free shade at Green Park where to sit. Fortunately I found it and I spent a few hours reading, knitting and looking at people around me.


4 comentários:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips